divendres, 5 de desembre del 2008

Compromís per la no-violència

Cita
Sigues el canvi que busques en el món.
— i —
No hi ha camí per la pau. La pau és el camí.
Mahatma Gandhi (1869-1948), líder polític i espiritual hindú i del moviment d'independència de l'Índia.

Context

Una de les iniciatives de durant la sessió plenària del «I Fòrum Humà Europeu, encontres per a la transformació personal i social», la plataforma escollida per donar a conèixer l'Aliança per una Nova Humanitat (ANH), celebrat al World Trade Center de Barcelona els dies 7 al 9 de novembre de 2008:



Vídeo: I take de vow (ANH), Deepak Chopra
Produït per: Sinergia Medios Audiovisuales
A: Vimeo

Deepak Chopra, metge i escriptor hindú, és el president i cofundador d'Aliança per una Nova Humanitat (ANH), una associació creada amb l'objectiu de connectar totes les persones i col·lectius que treballen, mitjançant la seva transformació personal i l'acció social, per crear un món just, sostenible i en pau.

Trobareu molta més informació sobre el I Fòrum Humà Europeu, ANH i Deepak Chopra a un dels meus blocs de referència: Espiritualidad y política.

Comentari

Un compromís per la no-violència
en els meus pensaments,
les meves paraules
i les meves accions...

Un compromís per la pau...

La pau és el camí...

Jo també m'hi comprometo!
I tu?